Megfagy? 25 módszer a rossz keringés javítására

0
22

Amikor kint meleg van, és az ujjak és a lábujjak hidegek, a vérkeringés általában gyenge. Duzzanat, bizsergés, görcsök és a végtagok zsibbadása ugyanezt a problémát jelzi. Csúnya. Kellemetlen. Súlyos szövődmények esetén veszélyes. Ne kezdje el, mielőbb forduljon orvoshoz szakképzett tanácsért. 25 egyszerű módot is talál a keringés javítására. Jobb, ha késedelem nélkül kezdi rendbe hozni az egészségét. Minél tovább húzza, annál jobban megbetegszik.

Megfagy? 25 módszer a rossz keringés javítására

Hogyan lehet javítani a rossz vérkeringést: 25 módszer

Az ember egész életében a vér több mint 100 000 km-t tesz meg, kering az edényeken, tápanyagokat és oxigént juttat a test minden sarkába. A rendszeren keresztül vezető út szabályozza a szívet, és állapota közvetlenül kapcsolódik az egészséghez. A sejtek véráramlásának elzáródása miatt a szükséges komponensek hiánya lép fel, és az egészségi állapot élesen romlik.

  1. Ellenőrizze a koleszterinszintjét. A logikus első lépés, mivel az egészséges vénák és artériák elengedhetetlenek a normális keringéshez. Ha a koleszterinszint kóros, az erek törékennyé válnak, plakkok keletkeznek bennük. Ne legyen lusta, hogy rendszeresen végezzen teszteket, és ha szükséges, vegyen be egy sztatinos italt.
  2. Figyelje a vérnyomást . A magas vérnyomás és az érelmeszesedés szorosan összefügg. Ezt a tényezőt rendszeresen ellenőrizni kell, és intézkedéseket kell hozni. Az erek elzáródása és elvesztése zavarja a szervek normális vérellátását.
  3. Fogyasszon sok folyadékot. A vérplazma 90% -a víz, ezért a hidratálás rendkívül fontos a szervezet számára. Ismered a normát? Fogj egy tippet: 2 liter naponta. Ez nem tartalmazza a levest, a kávét és más folyadékokat. Ez víz. Forró időben és fizikai megterhelés esetén tanácsos még többet inni.
  4. Leszokni a dohányzásról. A nikotin hatására vaszkuláris érelmeszesedés alakul ki. A dohányzás a trombózis, a stroke és a szívbetegségek közvetlen útja.
  5. Csökkentse a telített zsírokat. A logikai lánc továbbra is ugyanaz: a “rossz” koleszterin szintjének növekedése – érelmeszesedés – stroke vagy, ami még rosszabb, szívroham. A vegetáriánusok a legkevésbé fogékonyak erre a kockázati tényezőre. A többi részre a WHO és más egészségügyi szervezetek javasolják a pálma- és kókuszolaj, sertéshús, marhahús és zsíros tejtermékek fogyasztásának korlátozását.
  6. Mozog. Az órákon át tartó ülés nemcsak a vérkeringést és az izmokat károsítja, de még a várható élettartamot is lerövidíti. Tartson szünetet a testmozgáshoz, és ha nem tud, legalább keljen fel és járjon.
  7. Ülj helyesen. Tartsa a hátát, egyenesen tegye a lábait, vagy jobb, ha alacsony állványt alkalmazzon hozzájuk. Úgy kell ülni, és nem egy székbe szorulva.
  8. Végezze el a nyírgyakorlatot. Nagyon egyszerű és hasznos, különösen, ha ödémában szenved. Csak jól kell tennie: feküdjön a földön, az ötödik pontját szorosan mozgassa a falhoz, emelje fel és igazítsa ki a lábát, amennyire csak lehetséges. Hmm … adj magadnak néhány pillanatra kikapcsolódást.
  9. Guggolás. Éppen. Elérhető. Hatékonyan. Most álljon fel és végezzen 15 guggolást. Minden fő izom azonnal megkapja a szükséges mennyiségű vért.
  10. Figyelje a súlyát. Számítsa ki egyéni testtömeg-indexét. Ha a mutató meghaladja a 35-et – ez katasztrófa, sürgősen lefogy. A norma 19/25. A normális súly fenntartása elősegíti a jó véráramlást és tisztán tartja az artériákat.
  11. Sétálj többet. Először is, egy rövid séta is stresszoldó. Másodszor, a gyaloglás, akárcsak a testmozgás, összehúzza és ellazítja az izmokat, normalizálja a láb nagy vénáit és serkenti a keringést a test pangó területein.
  12. Ne legyen ideges. Ha egy személy stressz alatt van, akkor az erek összeszűkülnek, ami rendkívül haszontalan. Az érzelmek kezelése létfontosságú a test számára. Ha nem tud egyedül megbirkózni, vegyen be nyugtatót.
  13. Végezzen kardió gyakorlatokat. A kocogás, a kerékpározás és az úszás a prioritás. A rendszeres testmozgás erősíti a szívet és stabilizálja a vérnyomást.
  14. Légzőgyakorlatok. Gyors és észrevehető hatás, minimális erőfeszítéssel – ez a megoldás lusta emberek számára is megfelelő. A légzőtorna javítja az oxigénfelvételt, ugyanakkor kitágítja az ereket, ezért jobban működnek.
  15. Fogd fel a jógát. A fizikai gyakorlat, bár kevésbé hatékony, mint a kardió, általában előnyös. A hajlítás, nyújtás, csavarás felgyorsítja a belső folyadékok mozgását, hozzájárul az oxigén szállításához minden szervhez és sejthez.
  16. Masszázs. Nemcsak stressz, hanem a közérzet javítása érdekében is ajánlott. Ha a testet megfelelően gyúrják, az izmok tejsavat választanak ki, és a nyirokfolyadék keringése javul.
  17. Teát inni. Az ital antioxidáns komponensei erősítik a szív- és érrendszert. A meleg a vénák és az artériák tágításával fokozza a vérkeringést. Minden esetre tisztázzuk: a teának természetesnek, közepesen erősnek, főzöttnek és nem csomagoltnak kell lennie.
  18. Vegyünk egy forró fürdőt. A segítség ideiglenes, de hatékony. A koncepció megegyezik az előző bekezdésben leírtakkal.
  19. Viseljen kompressziós harisnyát. A harisnya, harisnya vagy térdmagasság további keretet hoz létre, megvédi az ereket a túlzott nyújtástól és felgyorsítja a véráramlást. Ezek nemcsak visszér esetén, hanem megelőzésre is hasznosak. Beszéljen orvosával arról, hogy milyen hosszúságú és nyomású az Ön számára.
  20. Fogyasszon vasat tartalmazó ételeket. Egy létfontosságú nyomelem egyik funkciója az, hogy részt vegyen a vörösvérsejtek fontos alkotóelemeként a hemoglobin termelésében, amely szükséges az oxigén szállításához. Ezért a tojásnak, a zöldségeknek, a májnak, a zöldeknek az étrendben kell lenniük.
  21. Több növényi étel. Az étrend-preferenciák közvetlenül kapcsolódnak a testsúlyhoz. A normál testtömeg fenntartása viszont befolyásolja az erek tisztaságát és teljesítményét.
  22. Használjon fűszereket és fűszereket. Adjon fahéjat, cayenne-t vagy fekete borsot, kurkuma, ánizs, torma az ételekhez. Válassz. A fűszerek segítenek normalizálni a súlyt, megtisztítani az artériákat és ellazítani az izmokat.
  23. Vegyünk omega-3-at. A vörös halakban található zsírsavak, szardínia, makréla tisztítja az erek falát, erősíti azok rugalmasságát és megakadályozza a plakkok kialakulását. Hasznosak a bőr, a körmök, a haj és számos betegség megelőzése szempontjából is. Azok számára, akik nem szeretik a halat, az omega-3 étrend-kiegészítők alkalmasak.
  24. Ecsetold le a vért. Az eljárást száraz bőrön végezzük zuhanyozás előtt. Használjon egy lapos, kemény sörtés kefével az egész testet a nyakától a sarokig. Hálásan kitágult edények forró hullámát fogja érezni.
  25. Használja Kuznyecov applikátort. Egy megfizethető gyógyszertári kütyü csodákat tesz a keringésben, helyreállítja az energiát. A szövet gombjai csak ijesztően néznek ki. Kellemes feküdni rajtuk, érezni, hogy a vér stagnáló helyeken terjed.
OLVASS TOVÁBB:  Horoszkóp egyedülállók számára 2021-re. A csillagok tudják, hogyan találják meg a szerelmet!

Mint látható, a rossz vérkeringés javításának 25 módja közül bármelyik elvégzése egyszerű. Egy dolog rossz: nem tudja futtatni a problémát, mégis orvoshoz kell fordulnia. Szükség esetén végezzen minden előírt vizsgálatot és tanfolyamkezelést.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét