A boldogság könnyű! 10 lépés, hogy boldog ember legyél

0
67

Mindannyian boldog születésnapot, új évet, március 8-át és más ünnepeket kívánunk egymásnak. Mindenki számára ez a koncepció más – valaki boldognak érzi magát, lehetősége van utazni, valaki drága holmikat vásárol, és valaki közel áll kedves és közeli emberekhez. De valójában mindennap érezheti az életből a boldogságot, ha apró módosításokat végez az ütemtervén. Hogyan lehet boldog? Ehhez csak néhány lépés szükséges.

A boldogság könnyű! 10 lépés, hogy boldog ember legyél

Tíz lépés, hogy boldogabb legyél

  1. Lassan kelj fel. A reggel a nap legfontosabb időpontja. Hiszen a kezdet attól függ, hogy telik az egész nap. Sokan az utolsó pillanatban felébrednek, majd menet közben isznak teát vagy kávét, egyik kezükkel mosnak fogat, a másikkal sminkelnek. Egy ilyen nyüzsgés nem okoz örömet. Ezért tegye szokássá, hogy néhány perccel hamarabb kel, mint amire szüksége van, hogy felszívja az ágyát, majd nyugodtan igyon meg egy csésze forró kávét vagy frissen facsart gyümölcslevet, fogyasszon egy szendvicset vajjal vagy füstölt lazacgal – amelyiket jobban szereti. Nézzen ki az ablakon, élvezze a napsütést vagy a hulló havat, és értse meg, hogy az élet gyönyörű.
  2. Igyon tiszta vizet. Kevesen szoktak fél órával étkezés előtt meginni egy pohár vizet. De ő tartja fenn a test hidratáltságát, és megakadályozza a tipikus álmosságot a táplálék bőséges beviteléből, lendületet, energiát és magabiztosságot adva. Egyszerű víz – csodákat tesz velünk.
  3. Gondolj magadra. Bárhol is vagy, bármennyire is elfoglalt vagy, ne felejts el legalább 15 percet szánni magadra – lakkodra festeni a körmödet, elkészíteni egy arcmaszkot, ülni a fürdőszobában, lefekvés előtt masszírozni a testedet testtejjel. A lényeg, hogy senki ne zavarjon. Ezek a percek olyan boldogságot nyújtanak neked, amiről soha nem is álmodtál volna.
  4. Fedezze fel a jólét színét. Ha boldog volt, amikor piros fehérneműt viselt, mindenképpen viselje időről időre, hogy újra átvészelje ezeket az érzelmeket. Vagy boldog pillanatok jelennek meg emlékeidben, amikor kék fürdőruhában feküdtél a ragyogó napsugarak alatt? Tehát csak üljön a kanapén, dőljön hátra és reprodukálja azt a képet. Tegye ezt a rituálét napi meditációvá pozitív érzelmekkel.
  5. Készítsen kívánságlistát. Ne érezd magad gyerekesnek. Hidd el, ha megírod a vágyaidat és minden nap újraolvasod őket, ezáltal megtervezed megvalósításuk lehetőségét, az év végén meglátod, milyen könnyű boldognak lenni, ha követed az álmaidat.
  6. Cselekedj, ne gondolkodj. Hányszor ígérte meg magának, hogy abbahagyja például a körmének harapását, vagy megváltoztatja munkáját fizetettebbre, vagy esetleg az ígéretek listáján volt egy olyan tétel, amely megváltoztatja a magához való hozzáállását – már nem fogja magát sérteni? Ne hagyja abba az ígéretet, kezdjen el végre cselekedni – vásároljon mustárt még ma, és kenje meg vele a körmeit (keserű most megharapni?), Regisztráljon az álláskeresési oldalon, és találjon irodalmat is arról, hogyan reagáljon az elkövetőkre. Ha lehetségesnek tartod, akkor a jobb irányú változások már zajlanak.
  7. Gondosan válasszon társasági kört. Próbáld minimalizálni a nyafogókkal, mindig dühös vagy agresszív emberekkel folytatott kommunikációt. Szánjon időt azokra, akikkel szórakozik, mert a jó nevetés olyan gyógyszer, amelyet minden nap a rosszkedv és a nehézségek ellenszereként kell használni. Az optimista barátok pedig erő, energia és boldogság forrása.
  8. Kezdj el táncolni. Amikor az ember táncol, kecses, rugalmas és mozgékony lesz. Ezek nagyon fontos tulajdonságok a mindennapi életben, mert a test rugalmassága megtanul rugalmas lenni mások hibáihoz képest. Rájössz, hogy amikor táncként élsz, hirtelen kevésbé veszed magad komolyan, és minden könnyebbé válik. Meghívhat barátokat, szeretett embert vagy kollégát a táncra, ez közelebb visz.
  9. Szeretni és szeretve lenni. Függetlenül attól, hogy Ön jelenleg egyedülálló vagy-e párkapcsolatban, élvezze a barátai, szerettei, gyermeke vagy más jelentős szerelmét. Add nekik a szerelmedet. Válaszolni fognak, ami boldog emberré tesz.
  10. Légy önmagad. Sokan félnek attól, hogy félreértik őket, hülyének, dühösnek, naivnak, mások szemében érzékelhetőnek tűnnek, ha hirtelen megmutatják valódi érzelmeiket, kifejezik valódi gondolataikat, vagy elmondják személyes véleményüket, amely különbözik másokétól. Igen, nehéz újra önmagad lenni, de érdemes kipróbálni a boldogságod érdekében.
OLVASS TOVÁBB:  A TOP 5 legegészségesebb állatöv 2021-ben

Mindannyian boldogok vagyunk, nem ismerjük a neheztelést, a szomorúságot és a bajokat. De az élet mássá tesz minket, folyamatosan tapasztalva a fájdalmat, a csalódást, a bizonytalanságot és másokat. De ha belegondolunk, akkor csak rajtunk múlik, hogy örüljünk-e, vagy engedjünk-e bajoknak, sértéseknek stb. Most válaszoljon, készen áll arra, hogy megváltoztassa önmagát és ráhangolódjon a pozitívra? Ha igen, akkor csak tíz lépést kell tennie, hogy boldogabb és örömtelibb legyen.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét