7 módszer a csokoládéfüggőség megszabadulására és a cukor örökre való lemondására

0
97

Ki nem szereti a csokoládét? Nagyon kevés ilyen ember van, ha nem is azt mondom, hogy egyáltalán nem léteznek. A csokoládét az egész világon a legjobb finomságnak ismerik el, amely nemcsak a hangulatot és az életerőt javítja, hanem számos betegségre – migrénre, depresszióra és másokra – is gyógyír. Antioxidánsokat tartalmaz, amelyek elnyomják a szabad gyököket, és a resveratrolt, amely jótékony hatással van az agyra és csökkenti a vérnyomást. Ez azonban nem jelenti azt, hogy kilogrammokban kell enni a csokoládét, attól függően válva. És van ilyen probléma – sokan nem mondhatnak le a napi nagy mennyiségű csokoládéfogyasztásról, ezáltal károsíthatják egészségüket, mivel ez súlyos problémákhoz vezethet – elhízás, krónikus hasmenés, fejfájás, hányinger, hányás, gyakori vizelés, herpesz előfordulása és mások. Ezért mindenben tudnia kell, mikor kell abbahagynia, és feltétlenül minél előbb szabaduljon meg a csokoládé- és cukorfüggőségtől.

7 módja annak, hogy megszabaduljon a csokoládéfüggőségtől és örökre feladja a cukrot

Lásd még: Hogyan csökkenthető az inzulin? 14 módszer kábítószer nélkül.

Hogyan lehet megszabadulni a csokoládéfüggőségtől és örökre feladni a cukrot?

  1. Mozogjon többet és lélegezzen helyesen. Ne töltse az összes időt bent, a lehető leggyakrabban kell kimennie a szabadba, hogy sétáljon a friss levegőn, élvezze a természet hangjait és színeit. A séta során időnként rövid szüneteket kell tartania, hogy 10-15 percig lassan és mélyen lélegezzen.
  2. Kiegyensúlyozza a vércukorszintet. A cukor, a koffein, a teobromin és a csokoládéban található egyéb stimuláló vegyületek emelhetik a vércukorszintet. Ha pedig hozzáad és vajjal pirít, amelyet borral vagy pezsgővel iszik, akkor nagyban károsíthatja a hasnyálmirigy és a mellékvesék munkáját. Zsírtároló üzemmódban fognak működni. Ezért, ha zsíros szendvicseket szeretne enni és alkoholos italokat szeretne inni, akkor adja fel a csokoládé desszerteket.
  3. Változtassa meg étrendjét. A helyes étkezés fontos, ezért ennek az étkezésnek egy extra szűz olívaolajat és fehérjetermékeket – halat, diót, tojást, joghurtot és más – tartalmazó salátát kell tartalmaznia. Az alkoholt, a szénhidrátokat és a cukrot örökre el kell távolítani az esti étrendből.
  4. Töltse fel a mikroelem-készletet. A magnézium, a szelén, a cink, a kalcium és a B-vitaminok, különösen a B5, a kolin és a folsav hiánya általában a csokoládé- és cukorfüggőségben szenvedőknél tapasztalható. Ezért szükségszerűen minden nap ásványi anyagokat, vitaminokat kell inniuk ebédidőben vagy este, vagy egyszerűen csak melaszot és néhány evőkanál élesztőt kell fogyasztaniuk egy pohár forró vízben minden nap. Ez tényleg működik!
  5. Pihenjen . Élvezze a pihenés estéjét a fürdőszobában gyertyákkal vagy aromás olajokkal, csendes, nyugtató zene kíséretében. Meditálj, miközben a gyertyalángot nézed, amíg újra nyugodtságot és harmóniát nem érzel.
  6. Szaglás illatok. A szobába tehet egy aromalámpát, amelybe néhány csepp levendula-, kamilla-, rózsa- vagy ilang-ilangolajat csepegtethet. Jó teát főzni rozmaringgal vagy menta gyógynövénnyel, amihez egy kanál mézet adunk.
  7. Pihenjen többet. Ha pihentető fürdőből jön ki és aromás teát iszik, akkor nem kell leülnie dolgozni vagy tévét nézni. Jobban vegye fel a pizsamáját, burkolja be magát egy meleg frottír köntösbe, csukja be a függönyt, másszon be az ágyba és aludjon, amennyit csak akar.
OLVASS TOVÁBB:  Ne egyél ilyet! Mit kell enni és mit kell kerülni a csillagjegyednek megfelelően

Ha ezt a 7 módszert alkalmazza, hogy megszabaduljon a csokoládéfüggőségtől és örökre feladja a cukrot, akkor az élet sokkal boldogabbá válik, mert sok probléma és betegség eltűnik belőle, más színekkel csillog – fényes és örömteli!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét