7 étel, amit fogyaszthat, és nem hízik

0
29

A nyilvánvaló és a valószínű: van olyan étel, amely nem hízik el az oldalán és az alján! Ráadásul ízletes, jóllakó és segít csökkenteni a kalóriabevitelt. Igen, ez egy szuper lelet a fogyáshoz. Kínálunk egy listát 7 élelemről, amelyeket megehet és nem hízhat meg. Titkuk a megnövekedett jóllakási index. Ő felel az éhségérzet kielégítéséért és megakadályozza a túlevést, az alacsony kalóriatartalom pedig nem ad plusz kilókat. És ami a legfontosabb: ez nem fű, hanem finom, amit annyira megrághat, amennyit csak akar.

7 étel, amit fogyaszthat, és nem hízik

Ételek, amelyeket megehet, és nem hízhat feleslegesen

1. Főtt burgonya

Sokan visszautasítják a gyökérzöldségeket a magas szénhidrátkoncentráció miatt, de erre nincs szükség. A főtt burgonya, a sültekkel ellentétben, nem ül meg kilogrammban vagy centiméterben. Sőt, rezisztens keményítőt, más szóval rostot tartalmaz, amely javítja az emésztést. A viszonylag alacsony kalóriatartalmú előtét kiválóan kitölti. Az élelmiszerek hűtése, majd melegítése még egészségesebbé teszi a kutatók szerint, mivel az ellenálló keményítő koncentrációja növekszik.

2. Csirketojás

Kérdezi, mi a helyzet az erek számára oly egészségtelen koleszterinnel? Igen, ő az. A táplálkozási szakemberek azonban biztosak abban, hogy a tojás, különösen a sárgája fogyasztása nem növeli a vérben a “rossz” koleszterin szintjét. A termékben feleslegben lévő teljes fehérje ellátja a testet mind a 9 esszenciális aminosavval. A reggeli rántotta nemcsak telít, hanem sokáig energiát is ad. Ezek az ételek segítenek csökkenteni a BMI-t. És egyébként a tojás mindig az étlapon szerepel még az angliai királynőnél is.

OLVASS TOVÁBB:  5 állatöv, amely el fogja árulni 2021-ben

3. Zabpehely

Nem müzli cukorral, hanem a gabonafélék klasszikus változata a la Hercules. A zabpehely szuperétel, mert sok rostot tartalmaz, és főzve sok vizet szív fel. És ne szenvedjen vásárolt müzlitől, hanem töltse ki magát a kását gyümölcsökkel, szárított barackokkal, dióval. A zab oldhatatlan rostot – béta-glükánt – is tartalmaz, amely gátolja a szénhidrátok felszívódását és hosszabb időt takarít meg Önnek.

4. Leves

Az első tanfolyamok megszüntetése fogyókúra közben hiba. A második húslevessel készített leves kielégítőbb, mint a pörkölt stílusú összetevőkészlete. Egy ilyen étel nemcsak az éhségérzetet csillapítja, hanem az elfogyasztott kalóriák számát is mintegy 20% -kal csökkenti. Azok, akik naponta fogyasztják a levest, lassan, de biztosan fogynak. Csak a táplálkozási szakemberek nem pürés konzisztenciát, hanem egy második húslevest javasolnak.

5. Alma

A finom és aromás gyümölcsök titka a pektin és a víz. Ezek az összetevők segítenek az emésztés szabályozásában és a gyomor kitöltésében. Ugyanakkor a 100 g tápérték csak 47 kcal. Ezért az alma annyira népszerű a fogyók körében. A napi kalóriabevitel eléréséhez 3 kg-nál többet fogyaszthat. Amikor pedig a gyümölcsök unatkoznak, cserélje ki őket természetes lével vagy pürével. Természetesen cukormentes.

OLVASS TOVÁBB:  5 ok, amiért a nők hosszabb ideig élnek, mint a férfiak

6. Cod

Hal, de mi van nélküle! A sovány fajták közül a tőkehal az ideális megoldás diétás főzési szempontból. A filé gyakorlatilag nem tartalmaz zsírt, de elegendő fehérjét és ásványi anyagot tartalmaz (kivéve a vasat). Előnyös főzési módszerek: grillezés, sütés. Azok számára, akik nem szeretik ezt a tengeri halat, több alternatívát ajánlunk: süllő, polló, szürke tőkehal, csuka.

7. Pattogatott kukorica

Kiváló választás snackre, bizonyos fenntartások mellett. A mozikban kínált termék kategorikusan alkalmatlan az alacsony minőségű olaj, ízesítő és aromás adalékok magas koncentrációja miatt. Túlterheli a hasnyálmirigyet, és gyakran tartalmaz rákkeltő anyagokat. A legjobb, ha pattogatott kukoricát főzöl magadnak a mikrohullámú sütőben. Tiszta formában a szemek nem ízletesek, ezért fokhagymával, paprikával, apróra vágott oregánóval és olívaolajjal ízesíthetik. Nem lesz rosszabb, mint az eladott, de mindenképpen hasznosabb.

A diéták gyakran nem működnek, mert túl sok gátlásuk van. Fogyjon fájdalommentesen azzal, hogy a lehető legtöbb ételt felveszi az étlapba, amelyet megehet, és nem hízhat meg a súlya.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét