5 titok az életről, a boldogság ízével

0
18

5 titok az életről, a boldogság ízével

Milyen gyakran érzi magát boldognak? Mikor voltál utoljára igazán boldog? Felébredsz egy új nap várakozásának érzésével? Vagy annyira tele van az életed sok must kötelező tennivaló listájával, amelyek csak fáradtsághoz és irritációhoz vezetnek?
Tud ok nélkül boldog lenni? A boldogság csak az elit számára elérhető, vagy mindenki boldog lehet?
Ebben a cikkben elmondom, hogyan lehet nemcsak megtalálni a boldogságot, hanem azt is, hogy alapállapotává tegye.

Gyakran, amikor a boldogságra gondolunk, általában valamiféle külső eseményekkel vagy anyagi javakkal társítjuk. Autóvásárlás, várva várt pozíció megszerzése, pénzösszeg stb. Úgy tűnik, a boldogságért való felelősséget a külvilágra hárítjuk …

De valójában az igazi út másutt jár, abban, hogy MÁR boldogok legyünk.
Tudta, hogy születésünktől kezdve jogunk van boldogok lenni? A boldogság mindig bennünk van.

Ebben a cikkben öt titkot mondok el, amelyeket követve létrehozhat egy olyan életet, amelynek íze a boldogságé.

Titok 1. Élvezni a pillanatot

Valószínűleg nem egyszer hallottad „ Légy a pillanatban”, „Élj itt és most” . Ezek a híres igazságok egyszerűnek tűnnek. Azonban legtöbbször valahogy továbbra is kerüljük a jelen pillanatban való tartózkodást.

Figyelmünk vagy a múltban van, amelyet fájdalom tölt el. Vagy a jövőben, amelyek gondolatai szorongást és félelmet okoznak

Miért kerüljük állandóan a jelen pillanatban való tartózkodást?

Először is , nagyon gyakran ez annak a ténynek köszönhető, hogy a fejünkben szoktunk élni. Sokan követik az elme utasításait, és ez rossz útmutató. Amikor az elme életünk irányítójává válik, abbahagyjuk a Lelkünk igényeinek meghallgatását. Életünk pedig folyamatos versenyre vált az eredményekért. És a „must” és a „must” végtelen listáiból áll, és „hajtott lóvá” válunk. Ilyen valóságban nincs helye érzelmeknek és érzéseknek. Gyakran azt sem tudjuk, hogy nevezzük érzelmeinket. Megértésük és megértésük teljesen lehetetlen feladatnak tűnik.

Másodszor , nagyon gyakran nehéz jelen lennünk a jelen pillanatban, mert félünk tőle. Inkább félünk azoktól az elfojtott érzelmektől – haragtól, haragtól, fájdalomtól, kilátástalanságtól, tehetetlenségtől stb., Amelyek évek óta felhalmozódnak a lelkünkben. És meg kellene állnunk, és feltennénk magunknak a kérdést: „Állj meg! Amit érzek?” szorongást, depressziót, elégedetlenséget és fáradtságot találunk …

Ezért félünk megállni, és őszintén megválaszoljuk magunkat arra a kérdésre, hogy “elégedett-e az élet, amivel élek?”

Sok tervünk van a napra. Hiúságot, aktivitást hozunk létre. És mindez azért, mert félünk beismerni magunknak, hogy nem azt az életet éljük, amelyet megérdemelünk.

Gyermekkori traumák, negatív születési forgatókönyvek, meg nem élt érzelmek – mindez olyan akadályt teremt, amely megakadályozza, hogy élvezzük a jelen pillanatot. Természetesen ebben az esetben a terápia nélkülözhetetlen. Döntést kell hoznia, hogy elmélyüljön és meggyógyítsa belső világát, mert a vérző sebre ragasztott ragasztó tapasz nem fogja meggyógyítani.

Mit kell tenni?

Tanuld meg fokozatosan visszaadni a figyelmedet a lélekre és a testre. A test soha nem hazudik nekünk. Az elme képes, de a test soha.
Próbálj meg minél gyakrabban megállni a nap folyamán, és kérdezd meg magadtól: “Állj meg. Hogy érzem magam most?” Eleinte lehet, hogy nem tudsz választ adni, mert az érzések súlyosan elakadtak. De minden alkalommal egyre könnyebb lesz. A lényeg az, hogy ne hibáztasd magad, ha nem tudod megnevezni az érzelmeidet, vagy azok tévesnek tűnnek számodra. Ha felteszed magadnak a kérdést: „Most mit érzek?”, Máris megnyitod magadnak a Lélek belső impulzusaihoz való hozzáférést. És ez egy csodálatos út kezdete önmagához!

Vegyen egy mély lélegzetet, azonnal lélegezzen ki. Kapcsolódj a belső állapotodhoz, érezd. Kérdezd meg magadtól: „Most hogy érzem magam? Van okom boldog lenni? “
Még akkor is, ha egyetlen pillanatra sem talál egy örömállapotot, nézzen körül. Ha kint vagy, érezd a levegő frissességét és a meleg napsugarat. Ha a házban van, akkor tető van a feje fölött, és biztonságban van. Sétál, lélegzik, lát – és ezek a boldogság csodálatos okai!

Valójában a boldogság választás. Amikor úgy döntünk, hogy itt és most boldogok vagyunk, akkor igazán boldogok leszünk.

OLVASS TOVÁBB:  A dolgok nem azok, aminek látszanak

Figyeljen az életében már meglévő előnyökre. A hála egyszerű napi gyakorlata segít igazi varázslatot hozni az életedbe. Hidd el, ha alaposan szemügyre veszed, mi van, hihetetlen mennyiségű kincset és csodát fedez fel!

Titok 2. Kedvenc vállalkozás

Természetesen a küldetés megvalósítása, amelyen keresztül felfedjük tehetségünket, nagyszerű boldogságérzetet nyújt számunkra. És ha a kedvenc üzletünk örömet okoz számunkra, akkor a boldogság szintje meglehetősen magas lesz.

Mindannyian az élet különböző szakaszaiban vagyunk. És elképzelhető, hogy a jelenlegi munkája most nem hozza meg a kívánt örömet. De ilyen helyzetben is nagyban növelheti örömállapotát.

Mit kell tenni?

Végezzen egyszerű gyakorlatot: írjon egy 5 pontot tartalmazó listát, amelyet élvez a munkája során. Talán jó pénzügyi jövedelmet nyújt Önnek, amelynek köszönhetően magas életszínvonalat engedhet meg magának. Vagy csodálatos barátságos légkör van a csapatban, sok lehetőség van a növekedésre, a tehetségek megvalósítására stb.

Keressen 5 okot, amelyekért hálás lehet a munkájáért. Végül is, még ha nem is szeretett, ez az élmény talán, miközben a lelkednek szüksége van rá. Meg kell élni, mielőtt megtalálja a célját. És minél hálásabb és hálásabb vagy a valódi munkáért, annál több szeretetet tapasztalhatsz, ha eligazodsz.
És akkor rájössz, hogy az életnek ez a szakasza is nagyon fontos és szükséges volt számodra. Nem volt hiábavaló. Addig úgy dönt, hogy szereti azt, amit most csinál.

Ezenkívül kezdje el a lehető leggyakrabban azt tenni, amit szeret és élvez. Ha részt veszünk a folyamatban, van érdeklődés és inspiráció, és a szív boldogsággal énekel, akkor természetesen boldogabbak és hálásabbak leszünk az életnek.

Ezért a második fontos lépés az, hogy elkezdi szeretni azt, amit csinál, és úgy dönt, hogy azt csinálja, amit szeret.

Titok 3. Kövesse a lelkét

Ahogy az elején mondtuk, minket nem tanítottak meg a lelkünkre hallgatni. Éppen ellenkezőleg, leggyakrabban minden olyan út elől elvitték őket, amely ahhoz vezetett. Megszoktuk, hogy az elmével éljünk. De az elme csak egy eszköz a Lélek kezében, és nem fordítva.

Amikor követjük a Lelket, mindig a boldogság állapotába kerülünk. Valójában a Lélek hangja az iránytűnk, az elme pedig kiváló előadó. Az elmének feladatokat kell adni: ezt megtenni, megtalálni. És csak ezután érjük el a kívánt boldogság állapotát.

Mit kell tenni?

Nagyon fontos számunkra, hogy kapcsolatba lépjünk a Lelkünkkel. A lehető leggyakrabban kérdezd meg magadtól: “Mit akarok valójában?” – Mi az egyediségem? “Merre megyek?”

Néha nehéz választ találni ezekre a kérdésekre, amelyek valóban a miénk lesznek. Hiszen gyermekkorunktól kezdve az utánzás példájából tanulunk. Aztán ezt a szokást már felnőttkorban átvesszük. A vágy, hogy valakihez hasonlítsunk, elnyomja a Lélek valódi igényeit. Fontos, hogy megtanulja követni az igazságát, és ne utánozza valaki másét. Válassza ki magát, lényegét és legyen hű hozzá.

Titok 4. Örülni képes

Valójában az öröm bármely pillanatban elérhető számunkra. De ha gyermekkorunktól kezdve megszoktuk, hogy elnyomjuk érzelmeinket, különféle maszkok mögé bújjunk, hogy megfeleljünk a társadalom kritériumainak, akkor nem lesz könnyű megtapasztalni az örömöt.

Belső Gyermekünk felelős ezért az örömállapotért. Amikor „belökjük” magunkat, a Belső Gyermekről kiderül, hogy Belső Szülőnk „behúzza”. Ezért az öröm és az érdeklődés elhagyja az életünket.

Az életöröm hiánya gyakran az ön-szabotázs és halogatás oka. Végül is a Belső Gyerek szeretne játszani, új dolgokat tanulni. És ha az élet csak “KELL” és “KELL” áll, akkor személyiségünk gyermeki része ellenállni kezd.

Mit kell tenni?

Belső világodban van egy gyönyörű kislány, aki nagyon várja, hogy felé fordítsd a figyelmed. Találkozzunk most vele.

Keresse meg a baba fényképét, ahol öt évnél fiatalabb. Nézz magadba, és mondd ki a következő szavakat a Hooponopono technikával: „Bocsáss meg, kedvesem (név). Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem voltam figyelmes rád. Hogy nem figyeltem az igényeidre, vágyaidra. Amit nagyon gyakran kritizáltam, szigorú voltam veled. Hálás vagyok neked azért, ami vagy. Bármilyen cselekedetet tettem is, te mindig, legbelül, megvártad a visszatérésemet. És itt vagyok előtted. És el akarom mondani, hogy szeretlek. Igazán szeretlek”.

Érdemes megölelni ezt a lányt, megveregetni a fejét, mondani valami mást – tegye, amit érez. Itt nincs a jó vagy a rossz fogalma. Minden, amit szívből teszel, helyes és a legszükségesebb számodra jelenleg.

OLVASS TOVÁBB:  A boldog párkapcsolatok törvényei (részlet a "A szerelem varázslónaplója" könyvből)

Ha a gyakorlat közben sírsz, az normális. Ez akkor történik, amikor a belső gyermekkel való kapcsolat megszakadt. A könny mostantól a helyreállítási folyamat mutatója. Gyakoroljon, amíg abbahagyja a sírást.

Hogyan tartsd a kapcsolatot a lányoddal napközben? Nagyon egyszerű. A nap folyamán a lehető leggyakrabban kérdezd meg magadtól: “Szeretett lányom, mit szeretnél jelenleg?”

Ha megsértődik, a körülmények nem úgy alakulnak, ahogy szeretné, és van egy olyan érzés, hogy nem ilyen vagy – állítsd le a kritikán alapuló belső monológot. Tegye a kezét a szívére, és mondja: „Kedvesem (név). Minden rendben. Veled vagyok. Mindent jól csinálsz. Bármi is történik, és bármit is teszel, továbbra is szeretni foglak. “

Ha helyreállítja a kapcsolatot a Belső Lánnyal, akkor meggyógyítja magát. Ez a gyakorlat alapvető az önszeretet kialakulásában. Tedd szívből, ahogy érzed, és egy idő után érezni tudod, hogy a szeretetedényed annyira tele van, hogy meg akarod osztani ezt a boldogság állapotot mindenkivel, aki körülötted van. És akkor ez nem félelemből és jó és jó érzés vágyából, hanem szeretetből való visszatérés lesz. És ez helyes lesz.

Titok 5. Önmagad és a világ elfogadása

Az elfogadás témája nagyon fontos a belső életminőség magas szintjének fenntartásához. De ugyanakkor nem könnyű, mert megérinti árnyékoldalainkat.
Ha valamit vagy valakit nem fogadunk el, akkor valóban pazaroljuk az időnket. Nem változtathatunk a körülményeken, eseményeken, más embereken. Ha nem fogadjuk el őket, akkor csak elégedetlenséget és haragot halmoz fel bennünk.

Ha valaki megbánt minket, akkor felelősségünket az illetőre hárítjuk. Miután elfogadjuk azt a koncepciót, hogy az embernek joga van az lenni, aki ő, akkor csak az a reakciónk marad erre az eseményre. De ez 100% -osan rajtunk múlik.

Vegyük mantrává, és ismételjük meg ezeket a szavakat, valahányszor elégedetlenséget vagy neheztelést érzünk egy ember, cselekedetei ellen: “A világ olyan, amilyen, az emberek olyanok, amilyenek . Ha képes befolyásolni a helyzetet, hozzon kreatív döntést és cselekedjen. Ha nem, akkor engedje el a helyzetet. Hidd el, ez hatalmas energiát és erőt spórol meg.

Önelfogadó gyakorlat

Mások elfogadása azzal kezdődik, hogy először elfogadod önmagad. A szeretetből és megértésből építkező elfogadással, amelyben megadod magadnak a jogot, hogy az légy, aki vagy.
Tegye a kezét a szívére, és mondja magában: „Jól vagyok. Vagyok, aki vagyok. És az életet, amit élek, elfogadom olyannak, amilyen. Nekem az életem a legjobb. Így szánták. Minden Isten gondviselése szerint megy. Minden rendben van velem és az életemmel. “

Amikor tagadunk valamit magunkban, az árnyékrészünkké válik.

Vetül más emberekre, akik visszatükrözik számunkra azokat a tulajdonságokat, amelyeket nem fogadunk el magunkban. És minél jobban irritáljuk az embert, annál pontosabban mutatja meg, mit próbálunk elkerülni.

Ám árnyékrészünkben nagy erő rejlik. Olyan, mint ugyanazon érme két oldala: bizonyos tulajdonságok elfogadása nélkül nem fogjuk tudni őket hatalmas erőforrásnak tekinteni. És ő, hidd el, határozottan létezik.
Ezért azt javaslom, hogy most önmaga árnyékrészével dolgozzon.

Válasszon olyan embert, aki nagyon idegesít. Írjon róla 5-7 sort, amelyek jellemzik. Tedd papírra az érzelmeidet. Most “ő” vagy “ő” helyett írja az “én” -t, és olvassa el újra. Ha tiltakozik: „Ez biztosan nem rólam szól!”, Akkor ez határozottan az ön árnyékrésze.
Ebben az esetben mondd el magadnak: “Annak ellenére, hogy ilyen és olyan vagyok, szeretem és elfogadom magam.” Csak azáltal, hogy elfogadjuk árnyék oldalunkat magunkban, felismerve annak létét, elnyerjük a képességet, hogy tegyünk valamit ellene.

Ez az öt titok fontos a boldogságot megkóstoló élet felé vezető úton. Talán nem annyira nyilvánvalóak, hanem csak azért, mert önmaguk belső munkájára irányulnak. És mivel már tudjuk, mi van belül, akkor kívül. Amint belső boldogságra teszünk szert, automatikusan hozzáférünk az élet hatalmas erejéhez. Most az örömöd nem függ attól, hogy mi történik kint. A boldogság örökre megtelik benned. És akkor észreveszi, hogy ez az élet valóban csodálatos csoda, amelyet azért hoztak létre, hogy boldog legyen!

Nézzen meg egy videót arról, hogyan lehet megtalálni a boldogság állapotát, és ami végül is megakadályozza, hogy valóban boldogok legyünk.

Még többet tárgyaltunk arról, hogyan lehet női stratégiában élni a webináriumon
„Felnőtt nőiesség. Hogyan lehet kilépni az áldozati állapotból “

szerezzen be egy webináriumi felvételt

Elena Zaporozhan rögzítette Margarita Murakhovskaya, a Margo School webhely szerkesztőjének szavaiból

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét